Pomocník emailovej služby

Zabezpečenie proti spamu

Zabezpečenie proti spamu vie automaticky ochrániť vašu schránku pred drvivou väčšinou nevyžiadanej pošty (spamom). Nevyžiadaná pošta je automaticky a hromadne rozposielaná na rôzne e-mailové schránky užívateľov. Väčšinou sa jedná o reklamné správy, alebo správy v cudzom jazyku, niekedy s pochybnou prílohou. Naše zabezpečenie proti spamu triedi tieto správy a presúva ich do priečinka "Spam kôš" vo vašej e-mailovej schránke. Zabezpečenie proti spamu vie automaticky rozlíšiť vďaka nastaveným parametrom, čo je vyžiadaná pošta a čo nie je. Ak patríte medzi skúsenejších užívateľov, potom funkcia Zabezpečenie proti spamu ponúka aj vlastné možnosti nastavenia.

Správy v spam koši mazať

Nevyžiadané správy v spamoom koši sú automaticky vymazané po 10 dňoch. Môžete si však zvoliť, že budú mazané ihneď po doručení. Samozrejme bude uprednostnené nastavenie "Blokovaním" a "Výnimiek".

POP3 - sťahovať spamový kôš

Zvoľte "nie", ak nechcete do svojho počítača cez POP3 sťahovať správy, ktoré boli vyhodnotené ako spam. V opačnom prípade Vám prostredníctvom poštového klienta bude chodiť do prijatej pošty väčšie množstvo nevyžiadaných správ.

Užívateľské filtre

Zmeňte toto nastavenie, ak chcete používateľské filtre vykonávať len pokiaľ správa nie je spam.

Označovať spam ako prečítané

Upravte toto nastavenie, ak nechcete správy vo spamovým koši po doručení označovať ako neprečítané.

Rozšírené možnosti antispamu

Blokovanie adries

Zablokuje určitého odosielateľa. Môžete si sami zablokovať konkrétne adresy (napr. Meno @ domena.com) alebo celé domény (napr. Domena.com). Správy obsahujúce túto adresu alebo doménu budú automaticky vyhodnotené ako spam a nebudú doručené do priečinka "Prichádzajúce". Jednotlivé adresy uložíte postupne zadaním ich názvov do pripraveného poľa.

Výnimky

Zvolený odosielateľ nikdy nespadne do spamového koša. V prípade, že niektoré adresy môžu byť nesprávne vyhodnotené ako spam, môžete im tu udeliť výnimku. Väčšinou sa jedná o adresy cudzích domén (napr. * .com, * .net, atď.). Ukladať môžete tiež buď jednotlivé adresy (napr. Meno @ domena.com) alebo celé domény (napr. Domena.com). Správy obsahujúce túto adresu alebo doménu budú automaticky vyhodnotené ako nespamové a budú doručené do priečinka "Prichádzajúce".