Pomocník emailovej služby

Feedback loop (FBL)

Feedback loop (FBL) je veľmi efektívnym nástrojom, ktorý môžu odosielatelia väčšieho množstva e-mailov (napr. newslettre), využiť na to, aby znížili riziko označenie ich správ ako SPAM, alebo ich blokácie na e-mail platforme Post.sk.

Náš antispam neustále analyzuje veľké množstvo štatistických údajov o jednotlivých odosielateľoch a jednou z nich je aj počet užívateľov, ktorý označili správu od určitého odosielateľa ako SPAM pomocou tlačítka "Označiť ako spam" v Post.sk webmaily. Každé takéto označenie znižuje reputáciu daného odosielateľa, čo sa môže v konečnom dôsledku prejaviť tak, že správy od odosielateľov, ktorí majú veľmi zlú reputáciu, začnú byť označovaní ako spam, alebo budú blokovaní.

Ako funguje FBL?

Feedback loop je systém, ktorý zaznamenáva označenie e-mailu majiteľom schránky za SPAM a informujte o tom majiteľa domény. V praxi to znamená, že po splnení podmienok zapojenia do FBL (viď. nižšie), vám budú s krátkym časovým oneskorením prichádzať e-maily (v štandardnom FBL formáte). Vy potom môžete takúto e-mailovú adresu vymazať zo svojej databázy kontaktov, čím výrazne znížite riziko, že vaše e-maily budú na službe Post.sk blokované.

Ako sa k FBL prihlásiť?

Najskôr je potrebné splniť dve podmienky:

Vami odoslané e-maily musia obsahovať podpis DKIM Na doméne, ktorú chcete do FBL prihlásiť, musíte mať funkčné abuse@ alebo postmaster@ adresu. Pre tieto pravidlá neexistujú výnimky.

Potom odošlite nasledujúce údaje na adresu helpdesk@post.sk

O zapojení do systému FBL vás budeme následne informovať.