Pomocník emailovej služby

Informácie o nedoručení e-mailovej správy

Z akého dôvodu sme nedoručil vašu e-mailovú správu?

Neustále sa snažíme vylepšovať naše služby, medzi ktoré patrí aj ochrana pred odosielaním nevyžiadanej pošty. Náš systém z určitých dôvodov vyhodnotil vašu správu ako podozrivú, a preto vám došiel tento e-mail. Samozrejme sa môže jednať aj o chybné vyhodnotenie. V takom prípade sa ospravedlňujeme a budeme sa snažiť bezodkladne urobiť nápravu.

Nie ste si vedomí odoslanie tejto správy?

S najväčšou pravdepodobnosťou mohlo dôjsť k zneužitiu vašej e-mailovej schránky. V takom prípade dôrazne odporúčame zmeniť si heslo pre prihlásenie do schránky a to pokiaľ možno ihneď. 

Zmenu hesla nastavíte tu

Prečo bola vaša e-mailová správa označená ako spam?

Automatizovaný systém strojovo vyhodnocuje jednotlivé parametre správy a ak nájde podozrivé signatúry, dôjde k vyhodnoteniu správy ako spamu. Podrobné informácie k dôvodom vyhodnotenie bohužiaľ nie sme oprávnení z bezpečnostných dôvodov oznámiť. Chceme vás napriek tomu ubezpečiť, že sa nejedná o cenzúru či hodnotenie správ na základe ich obsahu.

Opakovane sa stáva, že sa vami odosielané e-mailové správy nedoručujú?

Aj takáto situácia môže nastať. Algoritmus systému, ktorý strojovo vyhodnocuje odosielanie správ, nie je neomylný a postupne sa učí a zdokonaľuje. Vieme, že je taká situácia veľmi nepríjemná a snažíme sa, aby k týmto prípadom dochádzalo čo najmenej.